Elsőseink fogadása
Az elmúlt években már hagyománnyá vált, hogy bábozással, vagy vidám közös játékkal tesszük emlékezetessé a kis elsősök iskolába lépését. A tanév első napján a 4. osztályos gyerekek és tanítóik idén is…
Erdei iskola - az ötödik nap
Ma már arra ébredtünk reggel, hogy ebéd után indulunk haza...Rengeteg élménnyel gazdagodtunk, sokan maradtunk volna még néhány napot. Reggeli után összepakoltunk, tettünk egy búcsúzó sétát a faluban, …
Erdei iskola - a negyedik nap
Ma felfedeztük szálláshelyünk - a Négy Tó Panzió - névadó tavait, ahol horgászattal egybekötött akadályversenyen vettünk részt. Célba dobtunk, gólyalábazni próbáltunk, "mocsarat jártunk", mandalát szí…
Erdei iskola - a harmadik nap
Május 28-án, szerdán nagyon korán keltünk: reggel hét órakor indultunk Szlovákiába, az 1000 méter magasan található Dobsinai-jégbarlangot látogattuk meg. Sokat utaztunk, de megérte: a hegyvidéki kirán…
Erdei iskola - a második nap
Délelőtt esett az eső. Minden rosszban van valami jó: Purger Zsuzsa néni édesanyja meghívott bennünket a falu közösségi házába játszani. Számítógépezhettünk, csocsózhattunk, dartsozhattunk, kockapóker…
Egy nap a dunavarsányi Panderosa Lovastanyán
Míg sok diáktársunk az erdei iskolában töltötte az elmúlt hetet, az itthon maradók többfelé kalandoztak. A 2.a osztály Dunavarsányba utazott, ahol egy izgalmas napot töltöttünk a Panderosa Lovastanyá…
A 3. osztály látogatása a "Bűvösvölgy" Médiaértés-oktató Központban
2014. május 26-án a 3. osztály tanulói felejthetetlen órákat tölthettek Magyarország első médiaértés-oktató központjában. Az aktív alkotói munkák során a gyerekek megismerkedtek a modern digitális vil…
Erdei iskola - az első nap
Idén Észak-Magyarországon, egy gyönyörű palóc faluban, Cereden táboroztunk. Május 26-án, hétfőn reggel indultunk útnak, Salgótarjánt elhagyva legalább nyolcvan kanyart vettünk be a szerpentinen, és vi…
Pilisi élményeink
A 2.a osztály és családjaik egy feledhetetlen hétvégét töltöttek a Pilisben. Szeretettel adjuk közre a gyerekek által megfogalmazott élménybeszámolót a kirándulásról, ahol diákok, tanárok, szülők, te…
BUDAPESTI NAGY SPORTÁGVÁLASZTÓ 2014. MÁJUS 23.
2014. 05.23-án részt vettünk a Merkapt Maraton Sportközpontban megrendezett Sportágválasztón, ahol több mint 100 sportággal ismerkedhettek meg a gyerekek. tanulóink nagy lelkesedéssel próbálták …
Egy fantasztikus nap az Orczy Kalandparkban!
2014. május 21-én, szerdán a 7.a és a 8.a osztály tanulói az Orczy Kalandparkban jártak; egész éves ügyeletes tevékenységük, valamint egyéb, az iskola közösségéért tett munkájuk jutalmaként. Rengeteg …
Circus Classicus 2.
A tegnapi fantasztikus élményeinkről néhány további képet osztanánk meg a blog olvasóival. Köszönjük a gyermeknapi meglepetést!