Karácsony a Damiban
Idén is meghitt hangulatú karácsonyi ünnepségben volt része a Dami kis diákjainak és hozzátartozóinak 2016. december 16-án délelőtt. Hagyományainkhoz híven a furulyások műsora nyitotta és az iskola…
tanár-diák zsinórlabda
Hagyományainkhoz híven idén is megrendeztük a tanár-diák zsinórlabda mérközést 2016. december 7-én délután az iskola tornatermében. Az első félidö: 11-11-gyel zárult, de a második félidőben erősíet…
Felső tagozatos Mikulás Parti
Az idei tanévben is játékos vetélkedővel és tini diszkóval ünnepeltük Mikulás napját a felső tagozatosokkal. Kitartóan küzdöttek a csapatok a játékos feladatokban,melyeket Bíró Ibolya néni, Hajnal Dór…
Képes beszámoló iskolánk alapításának 35. évfordulójáról
Iskolánk 1981 őszén nyitotta meg kapuit a Damjanich utca 41-43. szám alatt, az épületben működő óvodával együtt. Ennek harmincöt esztendeje már, erre a jubileumi héten emlékeztünk. Középpontjában a ke…
Kirándulás a Hunyadi-szigetre
2016. október 15-én (szombaton) a Dami természetbarát kis csapata látogatást tett a Hunyadi-szigeti tanösvényen Budafokon. Csodás élményben volt részünk, és sok érdekes információt tudtunk meg a túrav…
Ligetben a Dami
Az iskola hagyományaihoz híven megtartottuk őszi sportnapunkat egy városligeti játékos akadályverseny keretében. Ragyogó napsütés, jó hangulat és sportszerű versenyzés jellemezte a napot. Minden os…
Megkezdődött az iskola!
Ragyogó, napsütéses időben teltek az iskola első napjai. Nagyon jó volt újból találkozni a régi társakkal, megbeszélni a nyári élményeket, izgalommal várni az új évfolyam újdonságait. A tanulmányok me…
LOGOPÉDIAI ÓVODAI NYOMONKÖVETÉS
Kedves egykori „logopédiai óvodásunk”! Remélhetőleg emlékszel még a „logopédiai óvodában” töltött évekre. Az intézmény, az ELTE Gyakorló Óvoda és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény (…
"Én, a régész" - rajzpályázat
A Salisbury Archaeology régészei rajzversenyt hirdettek "Én, a régész" címmel. Az alsó tagozatosok kategóriájában a közönség által megszavazott legjobb öt alkotó közé került Simon Tamás (3. a) és Vad-…
Látogatás a Boscolo Hotelben
A Boscolo Budapest Szálloda rajzpályázatot hirdetett a 10. születésnapi évfordulója alkalmából "Ha én a szálloda tulajdonosa lennék" címmel. A versenyen Pattantyús-Ábrahám Bianka 3. a osztályos tanuló…
Erdei iskola Kunbaracson
Idén május 23-27. között táboroztunk a Bács-Kiskun megyei Kunbaracson, a Kerek1 Tábor és Erdei Iskolában. Felfedeztük a környék állat- és növényvilágát, túráztunk, kézműveskedtünk, háziállatokat simog…
Budapesti Nagy Sportágválasztó
2016. május 27-én (pénteken) kilátogattak a Dami diákjai a Nagy Sportágválasztóra. Jó hangulatban, aktívan telt el a nap, amit nagyon élvezett mindenki. A nyárias időjárásban az alábbi sportágakat pró…