Erdei iskola - az ötödik nap
Ma már arra ébredtünk reggel, hogy ebéd után indulunk haza...Rengeteg élménnyel gazdagodtunk, sokan maradtunk volna még néhány napot. Reggeli után összepakoltunk, tettünk egy búcsúzó sétát a faluban, …
Erdei iskola - a negyedik nap
Ma felfedeztük szálláshelyünk - a Négy Tó Panzió - névadó tavait, ahol horgászattal egybekötött akadályversenyen vettünk részt. Célba dobtunk, gólyalábazni próbáltunk, "mocsarat jártunk", mandalát szí…
Erdei iskola - a harmadik nap
Május 28-án, szerdán nagyon korán keltünk: reggel hét órakor indultunk Szlovákiába, az 1000 méter magasan található Dobsinai-jégbarlangot látogattuk meg. Sokat utaztunk, de megérte: a hegyvidéki kirán…
Erdei iskola - a második nap
Délelőtt esett az eső. Minden rosszban van valami jó: Purger Zsuzsa néni édesanyja meghívott bennünket a falu közösségi házába játszani. Számítógépezhettünk, csocsózhattunk, dartsozhattunk, kockapóker…
Erdei iskola - az első nap
Idén Észak-Magyarországon, egy gyönyörű palóc faluban, Cereden táboroztunk. Május 26-án, hétfőn reggel indultunk útnak, Salgótarjánt elhagyva legalább nyolcvan kanyart vettünk be a szerpentinen, és vi…
Képes beszámoló a 2012. évi erdei iskoláról
Az idei tanévben az erdei iskola 2012. május 29. és június elseje között Dunapatajon, a Szelidi-tó mellett volt. Gyönyörű környezet, kedves tábori személyzet várt ránk, akik kitűnő ellátást és vá…
Fogadó óra - Erdei iskola szülői értekezlet
Tisztelt Szülők! A korábban meghirdetettől eltérően, MÁJUS 5-ÉN, SZERDÁN 16 ÓRÁTÓL tartunk fogadó órát. Az erdei iskolába készülő gyermekek szüleit ugyanekkor tájékoztató szülői é…
Erdei iskolában a 3.b Szalafőn
Május utolsó hetét a 3.b osztály Helga nénivel és Enikő nénivel Szalafőn töltötte. Izgalmas, élményteli 4 napjuk tanúságául álljon itt néhány sor Zsolti naplójából (melyet természetesen az ő beleegyez…