SZERETETTEL GRATULÁLUNK!
Örömmel tudatjuk, minden iskolapolgárral, hogy Búrné Hupi Zsuzsanna tanárnőt, iskolánk igazgatóhelyettesét dr. Mezey Barna, az Eötvös Loránd Tudományegyetem vezetője REKTORI DICSÉRETBEN…
Az első héten...
...már a "tanulásé" volt a főszerep! Földrajzzal, történelemmel egyaránt foglalkoztunk a Gellért-hegyen, a Filozófiai Kertben. A szobrok megtekintésével átismételtük a nagy ókori birodalmakat, Budapes…
Elsőseink fogadása
Az elmúlt években már hagyománnyá vált, hogy bábozással, vagy vidám közös játékkal tesszük emlékezetessé a kis elsősök iskolába lépését. A tanév első napján a 4. osztályos gyerekek és tanítóik idén is…
Erdei iskola - az ötödik nap
Ma már arra ébredtünk reggel, hogy ebéd után indulunk haza...Rengeteg élménnyel gazdagodtunk, sokan maradtunk volna még néhány napot. Reggeli után összepakoltunk, tettünk egy búcsúzó sétát a faluban, …
Erdei iskola - a negyedik nap
Ma felfedeztük szálláshelyünk - a Négy Tó Panzió - névadó tavait, ahol horgászattal egybekötött akadályversenyen vettünk részt. Célba dobtunk, gólyalábazni próbáltunk, "mocsarat jártunk", mandalát szí…
Erdei iskola - a harmadik nap
Május 28-án, szerdán nagyon korán keltünk: reggel hét órakor indultunk Szlovákiába, az 1000 méter magasan található Dobsinai-jégbarlangot látogattuk meg. Sokat utaztunk, de megérte: a hegyvidéki kirán…
Erdei iskola - a második nap
Délelőtt esett az eső. Minden rosszban van valami jó: Purger Zsuzsa néni édesanyja meghívott bennünket a falu közösségi házába játszani. Számítógépezhettünk, csocsózhattunk, dartsozhattunk, kockapóker…
Egy nap a dunavarsányi Panderosa Lovastanyán
Míg sok diáktársunk az erdei iskolában töltötte az elmúlt hetet, az itthon maradók többfelé kalandoztak. A 2.a osztály Dunavarsányba utazott, ahol egy izgalmas napot töltöttünk a Panderosa Lovastanyá…
A 3. osztály látogatása a "Bűvösvölgy" Médiaértés-oktató Központban
2014. május 26-án a 3. osztály tanulói felejthetetlen órákat tölthettek Magyarország első médiaértés-oktató központjában. Az aktív alkotói munkák során a gyerekek megismerkedtek a modern digitális vil…
Erdei iskola - az első nap
Idén Észak-Magyarországon, egy gyönyörű palóc faluban, Cereden táboroztunk. Május 26-án, hétfőn reggel indultunk útnak, Salgótarjánt elhagyva legalább nyolcvan kanyart vettünk be a szerpentinen, és vi…